Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-11-14 11:02:10
Irasai ivairus flac (24/44kHZ ir 24/192kHZ)  is torentu. Tiesa grotuvas
downsamplina juos iki 96kHz, bet tai cia neesme manau tie skaiciai mano
atveju...
Jei nesunku pasakykit kur paimti tikrai geros kokybes koki irasa
testavimui... Jei nesunku su nuoroda arba bent kur galima ji rasti ar koks
albumo pavadinimas kokybiskai irasyto. Tinka ivairiu stiliu, svarbu tikrai
kad butu kokybiskas irasas ir nereiktu spelioti geras ar blogas, susitaupytu
nemazai laiko:) Aciu.