Tema: Re: Del DAC
Autorius: Icetom
Data: 2013-11-13 11:43:24
> Tarpblokiniai kabeliai dabar pas mane paprasti Chord:

Aš turėjau Chord Silverscreen kolonėlių laidus su Chord bananinėmis
jungtimis, nusipirkus Nordost Bluehaeven pagerėjo skiriamoji geba (tai aišku
nebuvo diena ir naktis skirtumas, bet tikrai girdimas).

Tas pats įvyko ir vietoj Profigold tarblokinio pajungus Nordost Dreamcaster
(dabar šito nebeturiu pardaviau kartu su savo Cyrus stereo stiprintuvu).
Tas pats įvyko ir vietoje Profigold SPDIF (bendraašio) pajungus Nordost
Bluehaven SPDIF laidą.

> Kas del USB laidu, tai vakar specialai ieskojau tu HAMA, tai vln niekur
> neradau

Aš tų 5 žvaigždučių HAMA USB laidų ir neradau Vilniuje, tai tiesiog
užsisakiau per amazon.co.uk ir tiek.

> Bet ar tikrai kas nors girdejot savo ausimis realu skirtuma tarp USB laidu
> ?:)

Man buvo ir ką pastebėjau kuo storesnis, tuo geriau buvo, bet didesniam
objektyvumui reiktų padaryti pseudo aklą testą, kai kas nors kaitalioja arba
ne laidus ir bandyti atspėti kuris laidas.