Tema: Re: Del DAC
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2013-11-14 09:00:13
Čia jau tamsta turi apsispręsti, kokiu keliu eiti. Vienas jų - nesukti dėl
nieko pautų. Įsijungi loudness, susisukioji tremble ir bass pagal skonį, ir
klausai.
Bet tuomet nesuk galvos ir dėl DAC'o ar kitų audiofilinių nesąmonių, nes jos
neturės jokios prasmės arba bus sunkiai pastebimi rezultatai.
Kitas kelias - ieškoti "tiesos" muzikos skambėjime. Tuomet turi priprasti
išjungti visus pagražinimus, nes tik taip galėsi girdėsi natūraliausią
garsą, kokį gali skleisti Tavo sistema. Ir "pure direct" čia vienas iš
geriausių draugų :). Man jau seniai nebekyla noras sukinėti rankenėles, nes
tam tiesiog nėra reikalo - muzikos nepadaugėja, o ausis pagauna tiesiog
paryškintus aukštus arba žemus dažnius. Išimtis "loudness" - vakarais, kai
vaikai sugula į lovas, klausantis tyliai kartais praverčia.