Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-11-13 08:51:03
Na kagi, sildosi namie jau nuo sestadienio du DAC'ai -  rDAC'as ir
rPAC'as...Paemiau savaitei pabandyti abu... Tikejausi visokiu netiketumu,
bet kad sitaip nutiks tai net nesapnavau:) Ogi pasirodo vakar buvo mazdaug
jau 3 paros kaip jie groja nonstop (sildosi) bet viso to rezultatas
apgailetinas - groja taip pat kaip integruotos abieju kompu plokstes...
Vakar padarem akla testa - tai atspejau 50 ant 50 tai reiskia kad ne velnio
as ten skirtumo nuo integruotos audio negirdziu...  Apie skirtuma tarp paciu
DAC'u net nekalbu tokiu atveju... Testuota buvo per Foobar WASAPI isvesti,
paskuj per JRiver , ivairaus stiliaus muzika... Sudarytos  vienodos salygos,
tik viename kompe DAC'as kitame integruota audio... Tai isvada tokia kad
arba as kurcias ir negirdziu (ar gal nemoku isgirsti skirtumu)  arba beda
kazkurioj kitoj vietoj... Tiesa, USB laidai pajungti ant abieju DAC'u
paprasti (vienas is ju buvo pakuotej su rPAC'u), bet ar tai gali turetui
labai dideles itakos, kad nesigirdetu skirtumo nuo integruoto audio? :) Visa
kita sistema ta pati kur minejau auksciau kazkur: stiprintuvas Denon
PMA700AE, koloneles sitos:
http://www.gsp.puslapiai.lt/Gsp%20-%20Classic%20110-2.htm Negi stiprintuvas
ant tiek prastas kad nesijaustu to skirtumo bent minimaliai? :) Kas
keisciausia kad va ir integruota korta pradejo kazkaip normaliau groti, kai
vietoj 7metru kabelio pajungiau su trumpesniu ir normalesniu... Nu bet
vistiek, nieko as cia nebesuprantu...