Tema: Re: Del DAC
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-30 10:27:38
On 10/30/2013 10:23 AM, Dainiushas wrote:
> ple koks aš nemodernus, skaitau pasakas vaikams pats.....

nu mes ir patys skaitom, ir zaislu pasakas sekanciu turim ir per
boombox'a dar paklausom. nors per pastaraji gal daugiau vaikisku
daineliu visokiu. pagr. privalumas tokiu daiktu, kad vaikai patys
isijungia/issijungia, nereik didzejum dirbt :)

> kas link fono, boombox'as gal truputį per "stipru" :). Aš tam namie tokį
> naudoju ilgai ilgai jau
> http://www.minidisc.org/images/panasonic_scpm30md.jpg

nu koks skirtumas kaip pavadinsi. nematau as didelio skirtumo tarp ju.
as toki kosmini laiva pasistates: sony cfd-rg880cp
savo uzduoti atlieka puikiai. su atskirom kolonelem specialiai neemiau,
nes sita patogu paimt ir nunest i kita kambari rankena atlenkus.