Tema: Re: Del DAC
Autorius: Dainius
Data: 2013-11-13 15:47:45
Loadness tai žmogaus ausies netolygumo kompensacija. Žmogus esant mažam garsui žymiai blogiau girdi žemuosius ir aukštuosius dažnius. Todėl potenciometras su atšakomis sukonstruotas taip, kad esant silpnam garsui žemi ir aukšti iškeliami. Didinant garą tas efektas silpninamas ir esant pakankamam garso lygiui visai nebeveikia.
O jei turim stiprintuvą kuriame Loadness funkcija realizuota mygtuku, tas dažnių iškėlimas bus vienodas ir esant žemiems lygiams ir prie pilno galingumo. Kokia tada to prasmė?