Tema: Re: Del DAC
Autorius: ROOTS
Data: 2013-10-30 14:14:24
o toks ?
http://luxembourg.angloinfo.com/classifieds/viewclassified/306827/cambridge-audio-dacmagic-dac-black-used

"Icetom"  wrote in message news:l4qdeq$d6u$1@trimpas.omnitel.net...

> Taip pat  netiketai iskilo da viena problema... pasirodo mano PC stovi nuo
> stiprintuvo apie 7 m atstumu. Tad kaip protingiau issprest sita varianta?

Tempti kompą arčiau sistemos. USB negalima ilgais atstumais naudoti.

Šiaip nenori pabandyti pasiderėti su šiuo savininku ar kilstelti biudžetą:
http://www.gramofonas.lt/lt/klubas/skelbimai/detail.php?mess=83065

Puikus SAK kiek teko girdėti su skirtingais stiprintuvais, nesu pastebėjęs
kažkokių prieskonių ar pan. klausant per jį. Jo tikrai ilgam užtektų. Dar
berods ir su pulteliu komplekte- gali keisti įvestis...

---