Tema: Re: Del DAC
Autorius: Icetom
Data: 2013-10-30 10:58:22
> visi bombaxai mane vistiek erzins, nes zinau kad bus nuolat ijungti kai
> namie ne vienas busiu. O muzika planuoju KLAUSYTI, kai namie nieko nebus
> ir tam netrukdys, o kad ne vienam bunant namie fonas visteik bus grojamas,

Nepergyvenk. Jei pasirinksi kokybiškas kolonėles, jos sugebės apsupti garsu
visoje patalpoje. Su kokybiškomis kolonėlėmis, net fone klausant muziką
turėsi gerą kokybę.

Pvz. Focal Electra 1007/1008 Be (jau net nekalbant apie Utopia serijos - tos
iš žvėris) serijos lentyninės ir grindinės puikus to pvz. jei kambario
plotas nėra labai didelis. Naudotas galėtum surasti už 5-7 k Lt (tikrai
labai ilgam jų užtektų). Kiek kvadratų kambarys ir koks atstumas iki
pagrindinės klausymo vietos?