Tema: Re: Del DAC
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-30 15:54:11
On 10/30/2013 03:26 PM, Icetom wrote:

> O įdomu, kodėl jis turėtų būti, kai jo pagrindinė paskirtis komponentų
> sąsaja trumpais atstumais (t.y. plokštėje)?

beje, turbut anam ilgam poste neatsakiau tiesiai i tavo klausima -
galvaninio atrisimo USB DAC atveju reikia, kad analogine DAC dali
visiskai atskirti nuo nepageidaujamu triuksmu is USB host'o puses.
gal tu naiviai tikiesi, kad padarius isorini maitinima jau viskas baigta ?:)
kitos vietos atrisimui daryt nera tokioj schemoj - tik i2s sasajoje.
nes USB-to-I2S yra viena mikroschema, i kuria ateina USB data ir
maitinimo signalai, iseina I2S ir to paties maitinimo signalai. jeigu
juos tiesiai pajungsi i DAC mikroschema, tai visi auksto daznio
skaitmeniniai triuksmai (jei jie yra) keliaus tiesiai i tavo analogini
isejima. nenufiltruosi ju NIEKAIP - net minties neturek tokios.
todel i2s sasajoje dedamas galvaninis (opto) atrisejas, kuris inesa savo
specifini dziteri. kuris kai kuriais atvejais yra geriau nei triuksmai
is usb host'o kai kuriais atvejais nera geriau ir geriau i2s sujungti
tiesiai. minetas waveio pavyzdys - puikus to ispildymas.
ta padaryt kainuoja nedaug, bet net tokiose vietose gamintojai pataupo.
mano kaip vartotojo ir pirkejo poziuriu - veltui. todel gatava daikta
pirksiu tik salyginai pigu ir su isanksto numatytu ribotu panaudojimu -
kol pats pasidarysiu rimtesni DAC.
gamyklisnis USB DAC, kainuojantis tukstancius be galimybes ijungti i2s
galvanini atrisima - geras pavyzdys, kai akcentuojami 0.00007% triuksmai
ir kiti grazus skaiciai bei panaudotos 'super' technilogijos, o
elementaraus dalyko nerasta. kaip ir aisku kam skirti tokie gaminiai.