Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-11-13 11:09:43
Nezinau, kol kas as nejauciu skirtumo jokio absoliuciai tarp rPAC ir rDAC,
ir vilioja jis tuo kad yra stiprintuvas ausiniu jame, tad vistiek jauciu kad
man reiks greitu metu ir ausiniu normalesniu, tai pradziai gal ir pakaktu to
rPAC ? :)

Tarpblokiniai kabeliai dabar pas mane paprasti Chord:
http://www.superfi.co.uk/p-8618-discontinued-chord-crimson-plus-interconnect.aspx
Kas del USB laidu, tai vakar specialai ieskojau tu HAMA, tai vln niekur
neradau kad kas turetu, butent tu normalesniu... :) Bet ar tikrai kas nors
girdejot savo ausimis realu skirtuma tarp USB laidu ?:)