Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-11-13 13:43:19
Ir is vis dabar jau nebezinau ka man teisingiau daryt, koloneliu kitu greitu
metu nesigaus pasitestuot, stiprintuva nebent gal.... Iki penktadienio turiu
grazint viena kazkuri arba abu DAc'us, net nezinau kaip cai geriau ...
Ausiniu pasiimt jau vargu ar spesiu kazkur... Kuris pardavejas vln galetu
duot pasibandyt uz uzstata nebent kas zinote? Verta gal tada vistik pasilikt
bent jau rPAC'a su mintim kad su ausinem normaliom jis bent kazkiek geriau
gros ir bent kiek dziugins? Nes dabar kas keista viskas irgi lyg ir skamba,
lyg nieko netruksta, bet va nedziugina.. o va kartais isgirsti kurnors kokia
sistema grojant ir buna - wou kaip skamba, kad pas mane namie taip eitu
pasidaryt... bet nu kad man vis kazkoks uzburtas ratas gaunasi, tai po
truputi keiciu viska po viena komponenta, dabr logiskai mastant turetu ateit
eile stiprintuvui.... Tiesa, dar turiu ir sena PhilipsCD 720, beja jis irgi
testuose dalyvavo, irgi skirtumo jokio :) Bet ten man itartinas jis kazkoks,
ten gale nebuvo gamykliskai RCA lizdu, jie ten kazkaip korpuse ispjautame
primontuoti, nelabai supratau kas ten per bajeriai, pirkau ji kazkadaise vln
is meistriuko kazkokio uz 120 lt :) Bet perspektyvoje vistiek planuoju
muzika leist is kompo, CD jau neber noro kaitalioti...