Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-10-30 10:02:49
Zinau kad sitas geras, skaiciau tavo atsiliepimus Gramofono forume apie ji,
bet itariu jei ir biudzeta pakelciau, pirmu atveju reiktu visa likusia
sistema "kilstelti", o tik paskuj galvoti gal apie tokio lygio DAC. Nors kai
pagalvoji, tai veniai zino nuo kurio galo cia reikia pradet ta sistema
tobulinti. Pas mane kol kas is vis gyvena kuklus stiprintuvas Denon
PMA-700AE, kuri zadu keisti kai tik isspresiu garso saltinio klausimus...
Kadangi siuo metu praktiskai jokio bent kiek normaliau grojancio saltinio
nera (isskyrus sena Philips CD, kuriam tikrai kazkas negerai, bet jau jo
tobulint nera noro), tai ir dairausi i kokio rDAC ar va dabr atsiradusio
irDAC lygio variantus...