Tema: Re: Del DAC
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2013-11-13 16:29:12
Teoriškai tas mygtukas naudojamas klausant tyliai. Garsiau klausant jis net
kokybiškuose gaminiuose nereikalingas. Esu tikras, kad šiame Denon'e jis
užglušina dalį detalių (turėjau jį, lygį žinau). Todėl išjunk jį, priprask
prie naujo skambesio ir pažiūrėk, ar jaučiasi skirtumai. Jei ne - planas b).
Čia jau variantų daug, bet aš pabandyčiau "susiveikti" kitą, gerokai
aukštesnio lygio stiprintuvą. Jei ir su juo nejausi skirtumo, tai nesuk
galvos - nereikia Tau DAC'o :).