Tema: Re: Del DAC
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2013-11-14 10:30:46
Su Denon aš nevengdavau ir kitų rankenėlių pasukioti - ir aukštus, ir žemus
nusistatydavau pagal savo ausį :). bet pasikartosiu - tai ne tas lygis, kad
ieškoti didelių skambesio niuansų ir spręsti apie šaltinio ar DAC'o įtaką
garsui. Nebent vienas iš variantų yra visiškai tragiškas, bet Tavo atveju,
panašu, kad taip nėra.
Po Denon ilgesnį laiką turėjau Naim Nait 5i, jame išvis jokių reguliavimo
rankenėlių nebuvo. Tik įjungi arba išjungi :). Su juo jau buvo galima
išgirsti kur kas daugiau... Dabar stovi jau rimtesnis aparatas - Vincent
SV-237, jame yra ir tembrų reguliavimai, ir loudness, bet naudojuosi tik
pastaruoju ir tai tik retkarčiais kai klausau tyliai.