Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-11-14 12:29:55
Na tai taip, panasu kad linkstu prie to kad grazinsiu rytoj rDAC ir rPAC...
(vistiek negirdziu as jokio skirtumo) ir pradesiu stiprintuvo ieskot tada...
Man net pats Gediminas dabar pamenu sakes buvo kad pirmoj eilej turesiu
pasikeist stiprintuva... Bet tai rimtai, kaip tada tuos stiprintuvus
testuotis? Jungti prie integruotos garso kortos? Ar vis tik pasilikt kuri
nors viena su mintim kad pakeitus stiprintuva skirtumas jau bus DAC
naudai...?
Ir nuo kokio tada stiprintuvo mano atveju jau reiktu pradet ieskot? Vienas
kandidatas kaip saket nekarta Naim Nait5i... Kas dar ?
Ar gal turit kas pasiulyt ka nors nenaujo? Zinau, kad jau praziopsojau cia
kur siule Naim komplekta kazkas... :(