Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-11-14 09:51:23
Na tai taip iseina kad kartais vis tik ta loudness jungdavai konkreciai ir
tame Denone 700? (na kad ir labai tyliai klausant...)?
Vakar grizes vakare namo irgi isijungiau "pure direct", per pora valandu
ausys apsiprato ir atgal ijungus (prie normalaus lygio garso) jau vel
norejosi ji isjungti...Bet vis tik klausantis tikrai tyliai, labai norisi ji
vel ijungti...
Beja, grojant "pure direct" vistiek kad ir labai isiklausius nu nejauciu as
skirtumo dar tarp integruotos kortos ir abieju bandomu DAC'u....
O i koki stiprintuva jei nepaslaptis pakeitei savo Denon PMA 700AE ? (gal ir
minejai bet arba neuzsifiksavo arba praleidau...)