Tema: Re: Del DAC
Autorius: Icetom
Data: 2013-11-13 14:35:26
> OJ tiksliai, pamirsau dar pasakyti kad tame mano Denon PMA700AE  - tikrai
> garsas tampa bukas bukas, ne del to kad sumazeja zemu ar aukstu dazniu, o
> tiesiog pati scena susitraukia ant tiek kad nu tikrai nemalonu klausyt ...

Tai štai turbūt pats ir atsakei. Atvirai sakant, man net PMA-1500 nekoks. Va
PMA-20xx jau kiek rimčiau, bet vis tiek ten per daug rankenėlių korpuso
priekyje... Pamenu kai pirkausi pirmą stereo sistemą (tada turėjau 0
supratimo apie gamintojus kaip kas turi skambėti ir pan.), leido man Hifi
pasaulyje PMA-700, tada Myryad Z su MA RS6. Tai po Myryad, Denon iš karto
atkrito. Na ir po Myryad man dar pajungė dabar jau nebegaminamą Cyrus 6 ar
tai 8 vs2. Taip teko planuotą stiprintuvui biudžetą pakelti kelis kartus :).