Tema: Re: Del DAC
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-13 11:29:08
On 11/13/2013 11:17 AM, Tomas wrote:
> Ka as zinau, maitinimo saltinis toks: Fortron FSP600-50ARN 600W 85+
> (80PLUS BRONZE)/ ATX12V v2.3/ Silent 120mm FAN
> Garso plokste motinineje integruota jau rasiau kokia...
> Tai kaip po velniu visi raso kad tarp praktiskai bet kokio DAC ir
> integruotos kortos skirtumas AKIVAIZDUS? Nu niekaip nesuvokiu :) Per
> kokias sistemas cia reikia klausytis tada ?

arba kazko nedaraso, arba raso bile rasyt, pvz icetom.
jis ir tarp laidu skirtumus 'girdi', tik pasiulius lementaru akla testa
nusiplauna argumentais, kad aklo testo teisinga 'laboratorija' kazkas
vienas europoj teturi, todel jis sudalyvaut negali...
jei trumpai i tema, pasikartosiu - su kolonelem bendru atveju skirtuma
isgirsi labai sunkiai, jei isvis isgirsi.
as tua nuo pat pradziu siuliau pradet nuo ausiniu, pameni ?:)
net su ausinem, visi girdeti sigma delta DAC (tame tarpe ir visi
integruoti tokie) skamba labai panasiai. atmink, kad asinchroninis USB
dac yra geras daiktas, bet tai nereiskia, kad VISADA egzistuoja
skirtumas tarp pvz adaptyvinio USB DAC ar integruotos garso kortos.
daug svarbiau yra pats keitiklis ir cia vienareiksmiskai galiu pasakyt,
kad tikrai rysku skirtuma esu girdejes klausydamas per ausines
savadarbio keitiklio su pcm1704. ten uzsimerkes gali atskirt 100%.