Tema: Re: Del DAC
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-10-30 10:16:15
o kaip ish daco y stiprala paduosi rezultata? gal tuos laidus galima
ylgelesnius padarit? ;)

"Tomas"  wrote in message news:l4qbs3$bm1$1@trimpas.omnitel.net...

Na matai, kaip as supratau jau, tai kokybiskai paimti garsa is PC galima tik
naudojant USB asinchroniniu rezimu, taip kad siuo atveju ir noriu naudoti
USB. Optika ir Coaxial atkrenta... Na, kadangi mano stereo stiprintuvas
neturi DAC'o tai pasirinkau toki varianta, bet ir manau jei su normaliu
imontuotu DAC'u jis butu, tai jo kaina tikrai perliptu toli nuo 2klt...