Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-11-13 10:30:46
Viename kompe motinine Gigabyte GA-Z77-D3H su VIA VT2021, o nesiojamam kompe
Dell Inspiron N5010 kazkoks IntelHD audio (dabar ant greicio neradau koks
tiksliai), bet mano sistemoje abu kompai su integruotomis groja vienodai,
skirtumo nejauciu jokio :) Kaip ir beja jas abi palyginus su
minetasiDAC'ais... Tikrai nezadu saves apgaudinet kad tie DAC'ai geriau
groja kol negirdziu skirtumo.. bet visteik kazkur cia kazkas ne taip...