Tema: Re: Del DAC
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2013-10-30 13:58:48
Aš tai irgi labiau šią nuomonę palaikyčiau, kad pagrindas yra
stiprintuvas+kolonkės tandemas. Tavo atveju ši pora nėra bloga, kolonkės
tikrai neprastos (tikiuosi, nes girdėti neteko :). Ar Tavo Denon yra tinkama
pora joms... čia didelis klausimas. Aš prieš gerus metus tokį pat pakeičiau
į Naim Nait 5i, tai man pagerėjimas buvo nemažas ir tikrai jaučiamas. Bet
pasakyti, kad Denon blogai, tikrai negalėčiau. Galbūt svarbiausias klausimas
Tau pačiam kiek jie tave tenkina ir kiek jie tarpusavyje dera.
Iš kitos pusės, nemanau, kad šis Denon galėtų atskleisti brangaus ir labai
gero DAC'o privalumus. Todėl nesutikčiau su nuomone, kad reikia iškart šokti
į >3000Lt DAC'ų kategoriją, nes jų privalumus išgirstum tik su kelis kart
brangesnia/geresnia sistema.