Tema: Re: Del DAC
Autorius: Tomas
Data: 2013-11-13 13:54:15
Nu man irgi nesinori tiket.. Bet as kai jas turiu, jau keli metai man atrodo
beveik, taip ir neprisiruosiau ju normaliai ikinkyti i darba, tiesa, jos
grojo is KARTO ZYMIAI geriau nei turetos pries tai Tannoy Mercury F3 su tuo
paciu stiprintuvu....  Ten net kurciam buvo aisku kad skirtumas
AKIVAIZDUS...ir tikrai neziurint i kaina ar dar kazka... Bet vis nebuvo
laiko eksperimantams.. Dabar va prisiruosiau ir noriu tas koloneles dar
labiau "praklabinti" ir panasu kad reikia stiprintuvo, bet negi DAC'as
pamaisys? nes neturiu tikrai normalaus saltinio apart to neaiskaus CD ir
integruotos kortos....