Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-16 01:35:47
Kuom tais primeni moteriškę kažkada namus bandžiusią
valyt. Maždaug tingiu formint verslo liudijimą, dukra ir taip
gavo nemokamą maistą, malkų savivaldybė atveždavo,
dar bedarbių birža pašalpą mokėjo, maisto paketus gavo,
kam čia stengtis... Jai ir taip buvo gerai. Buvo.

"Alvidon"  parašė naujienų news:ijec0u$fn7$1@trimpas.omnitel.net...
Tingiu ;) Man ir taip gerai ;)
Ir kodėl manai kad nepastebėjo ??? Kaip jau minėjau,
Lietuva eksportuoja 52% pieno, iš to pelnosi nemažai
žmonių, pradedant karvių augintojai, apimant pieno
perdirbėjus ir baigiant vežėjais. Na o iš surinktų mokesčių
nubyra visiems.
Nu ir dar: man net kažkaip nepatogu tokias darželinukiškas
tiesas dėstyt, bet gal kas nežino: Lietuvai Kinija toli, nelabai
apsimoka tiesiog Kinijon eksportuot; kokiems rusams beigis
kitokiems kazachams gal daug patogiau: parduoda savo kinams,
trukumą kompensuoja importu kad ir iš Lietuvos.