Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: RaR
Data: 2011-01-18 11:01:46
> Dabar jei tu butum skolingas man, galvotum kaip nenuvertinti savo mazos
> algos
> (su kuria siandien einam tik i minusa), ar kaip nors kitai bandyti uzdirbti
> daugiau, pvz atsipiginus bandyti gauti daugiau darbu ?

Mano tikslas - kuo daugiau uždirbti, o ne kuo daugiau dirbti. Situacija, kai mano atlyginimas už tą patį darbą sumažinamas su viltimi dirbti daugiau ir atstatyti tas pajamas man, aišku, nenaudinga. Devalvacija būtent taip ir veikia - sumažinami visiems atlyginimai, bet galbūt situacija pradės greičiai gerėti, tada grįšite prie buvusių pajamų.

O dėl eksportuojančių įmonių darbo jėgos sumažinimo jau rašiau - jokių problemų ir be devalvacijos - už vartų stovi minios bedarbių. Jeigu dirbantiems nemažina atlyginimų - vadinasi nėra kuo jų pakeisti iš tos minios. Jeigu atlyginimai sumažinti, bet gamyba nedidinama - vadinasi nėra kur realizuoti papildomos produkcijos, arba neužtenka pajėgumų įdarbinti naujus darbuotojus. Ir devalvacija šių problemų neišspręs.