Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: labai slaptai
Data: 2011-01-27 17:48:21
todėl reikia ieškoti būdų:

1. kaip skatinti vietinį vartojimą
2. kaip riboti nereikalingą importą (kad ir amerikietiškų bulvių, mačiau
prekyboje)
3. kaip skatinti vietinę gamybą, kūrybą, projektavimą, mokslo tyrimą

p.s.
o ES pinigai tiesiogei nekenkia, jei jų neišleisti amerikoniškom bulvėm..

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:ihrusr$r8b$1@trimpas.omnitel.net...