Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-28 09:39:55
Absoliučiais skaičiais... Kažkaip prisiminė naujų metų proga nuolat rodomo
filmo frazė:
Standartiniam mieste, standartinėje gatvėje, standartiniam name, ant
standartinių baldų...

Kas iš to Lietuvai, kad Kazachstano stepes vystė (Baikonurą statė)?

O jei rimčiau, tai ką, statybininkams smėlį neštuvais nešiot, jei Lietuvoje
sunkvežimių niekas negamina? Tą patį galima pasakyt apie daugelį sričių.

"Bone Daddy"  parašė naujienų news:ihsapr$9mr$1@trimpas.omnitel.net...
visa CCCP vystėsi tokiais tempais, kad finiše pasivijo Olandiją pagal BVP.
Matuojant absoliučiais skaičiais, žinoma.