Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: RaR
Data: 2011-01-27 18:57:16
O su tokia minties eiga niekaip negaliu sutikti. Valdžia neturi ieškoti
jokių skatinimo ir tuo labiau ribojimo būdų. Kuo ji mažiau iškreipinės
rinką - tuo geriau. Visa, ko iš jos reikalaujama - kad ji visiems
sudarytų vienodas sąlygas, gerai atliktų jai žmonių patikėtas funkcijas
ir susitvarkytų su savo finansais (neišleistų daugiau nei sugeba
surinkti mokesčių).

O kol bus parama, tol bus ir ją imančių žmonių, tol ji neigiamai veiks
prekybos balansą. Beje, tas prekybos balansas viso labo statistinis
rodiklis, niekaip tiesiogiai neatspindintis žmonių gyvenimo lygio. O jei
norime labiau išvystyti savo ekonomiką ir užsidirbti visą savo vartojimą
patys - galime paprasčiausiai atsisakyti paramos, kaip ir skolinimosi.
Kažkokie draudimai - absurdas, ir jie dovanojamų pinigų niekaip ilgam
neišlaikys. Greičiau dėl pamatinių ES susitarimų pažeidimų ta parama bus
iš viso nutraukta. Tiesa sakant kokia iš viso tų pinigų prasmė, jeigu už
juos nieko negalėsi pirkti? O atsiskaitymui viduje mes galime
prisispausdinti litukų (kaip kai kurie siūlo), tik kad tai nieko nepakeistų