Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-17 13:09:59
> kazkaip galvoju kad labiau vyriausybe bijojo del saves, nes LR vyriausybe
> visur platina obligacijas uzsienio valiuta, tad ja ir reikia grazinti,
> nudevalvavus lituka tektu grazinti zyyymiai brangiau, o is kur jie suras

Tai ir reikalas tame, kad ner uz ka grazinti - reikia vis daugiau ir daugiau
skolintis.  HJei but devalvacija buvus - butu LT pradejus bent po truputi
grazinti ir skola neddetu, ekanomika atsigautu, eksportas attpigtu - del to
padidetu ir t.t.

> prekes uzrbrangs, eurais turintys paskolas cyps, dalis taps nemokus, sunku
> butu pirmus metelius, po to sektu prasymas skolinti tarp. valiutu fondo ?

Na - taie kas eme eurasi - eme mazesnes  palukanas ir taip rizikavo - rizika
yra normalu.

> jie lieps daryti baisiai blogai, atleist koki 15 % visu privisusiu
> valdininku, blogai, cia neiseitis. zmonem makaronu tai prikabint galima
> kad atleisim, o TVF, makaronu neprikabinsi.... siaip ar taip manau kad jie
> ne liaudies gerovei nedevalvavo, nors ir is pradziu butu buve sunku, o
> veliau visi rankutem katuciu butu ploje, bet del savo interesu
> intereseliu, ir t.t..t draugai ten liaudziai nedarys geriau.

Tai va - kad gavos nedevalvavimas blogai lietuvai o gerai svediskiems
bankams, t.y. svediski bankai buvo suinteresuoti kad nebutu devalvuotas
litas ir jie neprarastu paskolu (nors uz jas buvo sumoketas draudimas) -
t.y. speju kad tie bankai papirko LT valdzia ir uztatai nukentejo visa
lietuva, o islose banka.

> mano asmenine nuomone butumem islose tuo atveju jei turetum pusiau
> fiksuota kursa, plaukiotumem pagal bangas ir padoriai gyventumem.
> pritariu RaR kodel Lenkija lygini su Lietuva ? grubiai 10 x didesne ir
> galingesne. jie didesni ir gudresni musu atzvilgiu, vistiek su jais reik
> draugaut ir is ju mokytis,  nebuti pyktis norint pirkt tik lietuviska
> preke.

na - kokia ekanomine/poliytine nauda yra Lietuvai is Lenkijos? - matau kad
jokios, tik nuostolis.

> sakyciau esam per mazi kad sakotis pries tokius kaimynus. yra durniu ir
> ten skleidzianciu erezijas apie Vilniaus krasto uzemima, bet ten ju
> vienetai, o

taip, yra "wilno nashe" ir labai daug tokiu, ir man ta pati aiskino - kol
neatverciau zemelapio su lietuvaiki juodosios juros - tada nustojo aiskint.

> Dariau kaip RaR sake, neiskok nauju receptu kur ju nera :) ieskok ten kur
> ju yra :)

Na - as manau, kad su Lito nedevalvavimu buvo daug nesvariu dalyku.  Kodel
netureciau tarkim parasyt cia, paklaust kitu nuomones ir isitikint kad as
neteisus, o gal kitus itikint kad as teisus.

Styra