Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: RaR
Data: 2011-01-18 11:21:58
>O ant kiek toks gyvenimo "nebloginimas" yra perspektyvus ziurint i ateiti ?
> Nedevalvuosim, pirksim toliau lenkiska desra ...... o kaip skolas grazinsim
> ?

Na prie ko čia devalvacija ir lenkiškos dešros pirkimas? Jei niekas nepirks lietuviškos dešros, ji turės arba pigti, arba įmonė bankrutuos. Tas pats ir su darbuotojais - arba sutiks su mažesniu atlyginimu, arba neteks darbo. Rinka greitai viską sustato į vietas. Tau atrodo kad tik vyriausybė savo devalvacijomis gali reguliuoti rinką? Viską, ką ji gali padaryti - tai staigiai sukelti dideles disproporcijas, prie kurių rinkos greitai prisitaikys.

> Ziurint ukiskai, tai arba turim daugiau uzdirbt, arba maziau isleist.
> Devalvavimas, nori nenori priverstu zmones labiau rinktis sava produkta
> vietoje importinio, kaip ir reali nauda iskart matosi. O kad daugiau
> uzdirbti ..... tai devalvavimas kaip tik duoda ateichiai didesne galimybe
> labiau konkuruoti usienio rinkose.

Na tai prie ko devalvavimas turi priversti rinktis vietinį produktą? Žmogus priverstas rinktis pigesnį produktą, kuris yra lenkiškas. Dėl ko tokiu atveju pinga lietuviška dešra, jau rašiau. Tavo nuomone gamintojas, neparduodantis savo produkcijos, be devalvacijos gali išgyventi, ir tik devalvacija kažkodėl gali jį versti pardavinėti savo produkciją?

> Devalvacijos minusai ? Kad pabrangs lenkiska desra ? Kad kinietiskos prekes
> pabrangs, kad keliones i turkijas nebebus tokios pigios varguoliams ? O kaip
> kitaips kelti savo uki, jei ne pradedant nuo save, pirk lietuviska preke,
> atostogauk lietuvoje, maziau remk kinieti.

Mes galime gauti ir mažesnius atlyginimus nei kinai, bet vistiek staiga nepradėsime gaminti to, ką jie gamina. Pagal tave Vokietija, JAV, Japonija ir dauguma kitų šalių jau turėjo bankrutuoti, kadangi jų piliečių pajamos žymiai didesnės nei lietuvių? Ir, be abejo, lietuviai turėtų eksportuoti automobilius į Vokietiją, kompiuterius į JAV, telefonus į Suomiją, nes mūsų atlyginimai daug maženi? Žmonių, kaip ir šalių, pajamos priklauso nuo to, kiek jie sugeba užsidirbti. Jei tu nesugebi užsidirbti, gali kiek nori susimažinti pajamas, nuo to nei tavo kvalifikacija, nei našumas, nei kūrybingumas nepadidės. Tik iš gatvių šlavėjo tapsi pigiau dirbančiu gatvių šlavėju.