Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-01-28 09:55:25
Gūdžiais išvystyto socializmo - chruščiobų laikais, kai aš buvau salapietas,
mano tėvas buvo labai skeptiškai nusiteikęs CCCP atžvilgiu.
  Aš jam sakau; o su kuo mes važinėtume, jei negautume iš Rusijos Moskvičių,
Volgų..?
  Tėvas atsakė: Nusipirktume iš vokiečių geresnes.

Reziume: lietuviai statybininkai vežioja krovinius vokiškais Manais.