Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: RaR
Data: 2011-01-27 14:08:58
Naudingiausias modelis užsieniui tada, kai šalis pamišusi dėl eksporto. Kadangi normaliai prekyba turi vykti į abi puses, nes kitaip viena pusė pritrūktų kitai pusei priimtinų pinigų, tai geriausiai paskatinti eksportą galima pastoviai atimant pinigus iš eksportuotojų (vienos šalies) ir atiduodant juos importuotojams (kitai šaliai). Tada vieni dirba ir eksportuoja, kiti nedirba ir importuoja. Beje, praktikoje tokie santykiai tarp valstybių (didesniu ar mažesniu mastu) gana paplitę.

Dėl tų neeksportuojančiųjų pirkimo teisių atėmimo užsienyje, tai galima įvesti dar bendresnį draudimą. Pvz. drausti statybininkui naudotis gydytojų paslaugomis ir siūlyti žaizdas užsivirinti arba užsitepti skiediniu. Gydytojui gi drausti naudotis statybininkų paslaugomis ir siūlyti namus ręstis iš panaudotų tamponų ir vaistų buteliukų, dekoruojant juos apendiksais, placentomis ir vėžinio audinio gabaliukais.

"labai slaptai" <labai.slaptai@pastas.lt> wrote in message news:ihrbve$s74$1@trimpas.omnitel.net...
- panašiai.. :)

o kam mokytojui ar statybininkui suteikti teises užsienyje?
Tegu naudojasi vietine paslauga/už vietinę! (arba gal kas perduos už
kažkokią sutartą kainą)

p.s.
akivaizdu, kad esamas modelis naudingas tik užsieniui..

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:ihpr67$iui$1@trimpas.omnitel.net...