Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: RaR
Data: 2011-01-19 09:20:46
Na tai, kai valiutos kursas plaukiojantis - gali taip pažaisti, ir daug kas žaidžia. Gi devalvacija -
tai negrįžtamas pinigų nusavinimas juos nuvertinant. Ir dėl tų kelių tonų dešrų kelti kažkokią sumaištį ir sėti nepasitikėjimą litu - "igra ne stoit svieč". Be to tiems paskolų turėtojams litais, kuriems devalvacija atseit naudinga, palūkanos užkiltų tiek, kad nepasirodytų labai gerai. Be to būtų pasėta panika ir Latvijoje bei Estijoje. Latviai turėjo didesnių problemų, pas juos latas tvirtai nesurištas su niekuo (nors ir dalyvauja ERM-2), bet jie irgi nedevalvavo. Ir nieko, po truputį kapstosi, ir valdžią perrinko, ir bedarbių jau šiek tiek mažiau nei Lietuvoje.