Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-10 11:49:39
Babkės - čia nuo moteriškių (bobikės) ar nuo rusų kalinių žargono "bablo"?
Moteriškių kinai dabar iš vis žiaurų stygių turi....
Nuo bablo.... arba pinigų... tai pinigus kitaip galime pavadint
maisto talonais. Maisto talonai dar toli gražu ne maistas.

"Alvidon"  parašė naujienų news:iiuebn$p5e$1@trimpas.omnitel.net...
Viskas yra santykina. Kinai niekad istorijoj nevalgė tiek kiek
paskutiniais dešimtmečiais vakariečiai (tiesa sakant niekas nevalgė,
maisto visad ir visur trūko). Tiesiog negriukai bei kitokie
amzonės indėnai ir daba babkių maistui neturi, o vat kinai...