Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-15 19:09:50
Tingiu ;) Man ir taip gerai ;)
Ir kodėl manai kad nepastebėjo ??? Kaip jau minėjau,
Lietuva eksportuoja 52% pieno, iš to pelnosi nemažai
žmonių, pradedant karvių augintojai, apimant pieno
perdirbėjus ir baigiant vežėjais. Na o iš surinktų mokesčių
nubyra visiems.
Nu ir dar: man net kažkaip nepatogu tokias darželinukiškas
tiesas dėstyt, bet gal kas nežino: Lietuvai Kinija toli, nelabai
apsimoka tiesiog Kinijon eksportuot; kokiems rusams beigis
kitokiems kazachams gal daug patogiau: parduoda savo kinams,
trukumą kompensuoja importu kad ir iš Lietuvos.