Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-18 16:46:19

"RaR"  parašė naujienų news:ih4765$f89$1@trimpas.omnitel.net...

> Nesuprantu kieno mintis tu čia komentuoji. Alyginimų mažinimas - ne mano
> svajonė, o tų, kurie siūlo devalvaciją. Po devalvacijos žmonių pajamos dar
> sumažėtų, > taigi ir dešra turėtų labiau atpigti, jei ją norėtų parduoti

Tamstos. Atpigimas ir pabrangimas daiktas santykinis, t.y.
atpinga/pabrangsta santykyje su kažkuo.
Taip, dešra turėtų labiau atpigti santykyje su lenkiška dešra, nei atpigo be
devalvacijos.

Žmonių pajamos kristų, bet būtų atkovota (išlaikyta) tam tikra rinkos dalis,
kuri ne krizės metu neštų naudą.
Dabar kai kam ji prarasta ir teks iš naujo atlikinėt "įėjimą į rinką" (jei
dar bus kam - neemigruos iki tol).