Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: labai slaptai
Data: 2011-01-28 14:28:11
- tave suprantu turbūt geriau nei tu mane:

1. uždaryti sienų neketinu :), siūlyčiau susirūpinti muitu, įpatingai toms
prekėms, kurios taip pat gaminamos lietuvoje (bulvės)..
2. atsisakyti konvertuojamos valiutos irgi nesiūlau :), bet sakykim pašalpas
galima mokėti pašalpos talonais, kurie privalomi priimti tik lietuviškoms
prekėms/paslaugoma..
3. užsienio kapitalo investicijas irgi sveikinu :), bet jos turi būti
dalinės, t.y. kartu su lietuvišku..
4. konkurencija? lietuva per silpna, jog kažkam galėtų įrodyti, kad
lietuviškos bulvės geresnės nei USA (o jos tikrai geresnės, bet nėra
garbingos konkurencijos vien tik dempingas)..

p.s.
stebina EU politika, jokių ketinimų iš jų, vadinasi mes juos prijungėm, o ne
jie mus..
:)

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:ihu8t0$arj$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> merdėjimui, ką akivaizdžiai įrodo visi ligšioliniai pavyzdžiai. Aš
> suprantu, kad labai norisi kažką pakeisti, kad būtų geriau. Bet grįžimas
> prie izoliuotos komunistinės ekonomikos - juk nieko naujo.
>

> "labai slaptai" <labai.slaptai@pastas.lt> wrote in message
> - tavo samprotavimai absoliučiai prasilenkia su valstybingumo sąvoka,
> ką ir siūlo daugelis "buvusių": - kam ta lietuva? paleiskim seimą, rinka
> viską sutvarkys!
>
> p.s.
> (tai paprasčiausia buvusių komunistų inversija, vietoj proletaro įstatė

>>> 2. kaip riboti nereikalingą importą (kad ir amerikietiškų bulvių, mačiau
>>> prekyboje)