Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: RaR
Data: 2011-01-26 21:03:35
O tai pardavėjai, kirpėjai, gydytojai, mokytojai, statybininkai ir t.t.
turėtų teikti paslaugas tik užsieniečiams? Tikriausiai tu tik
eksportuoji ir perki užsienietiškas prekes, o kitas gyvenimas toks -
pamiegi savo eksporto ofise ar gamykloje, nesiprausi, nesišildai,
nesikerpi, nesigydai, maitiniesi užsienietiškais konservais, vaikų
neturi ir t.t.?