Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-03 08:22:08
O ta gyvenimo patirtis padeda bent jau atskirti klausimą nuo atsakymo?

"Alvidon"  parašė naujienų news:iibvcc$3jt$1@trimpas.omnitel.net...

Gyvenimo patirtis ;)
Bet vėlgi, atsakinėji į pievas: klausimas tebuvo "kur rašiau apie
save ?", klausimas "ką manau paie save" yra išvis pašalinis šioj
diskusijoj. Mano teiginys buvo "jei USA sugalvotų išlaikyt visus
Lt pileičius, visi Lt pritartų, visi USA būtų prieš", pavienių asmenų
nuomonės čia negroja. Arba tu kitaip mastai apie žmoniją, arba
sutinki ir nenuklysti į pavienius atvejus (temos nukreipimui ir
užmuilinimui).