Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: nu blyn
Data: 2011-01-18 16:33:07
Devalvacijos salininkai sieke ankschiau kad musu salies vyrai ne kurtu
visokias komisijas del kiekvieno algos sumazinimo, tampymosi teismuose del
pazeidimu, smaukymosi del kiekvienos sferos kuri nesutinka masintis
atlyginima. O papraschiausiai kad reikiamu laiku butu devalvave kokiu 15%
del ju nebutu niekas numire ir tie patys paskolu emejai butu isimokeje. Taip
butu sumazeje visiems po lygiai be jokiu komisiju, teismu, kompensaciju uz
nepriemoka.
Taip pat butume gave kazkoki stimula savo ukiui.

PS.: Kodel savam vaikui negaila ir 100lt uz tai kad masina nuplove, kai
svetimam ir 10 nemoketum ? Pirkime lietuviska preke galvodami, kad remiam
savus, gimine kokia gal gaus veluojanchia alga. O dabar lenkiska desra 10
centu pigiau perkam ja ..... tai devalvacija 15% butu ta desra pabrangine
15% ir automatiskai varguoliai remtu lietuviska produkcija.