Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: RaR
Data: 2011-01-18 12:43:36
"Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message news:ih3kcl$g4a$1@trimpas.omnitel.net...

> Gerbiamaisai, 2x2=4.
>
> Eksportiuojoi = gauni valiuta = grazini skolas.
> Pigi vietine preke = isauges eksportas + sumazejes importas = yra uz ka
> grazint skolas.
> Grazinti 1 centa yra geriau nei pasiskolinti.

Tai vat ir prašau įrodymų (nors loginių), kaip devalvavus staiga išaugs eksportas ir staiga atpigs vietinės prekės. Ir kodėl visa tai neįvyko tokiu stebuklingu greičiu kaip hipotetinės devalvacijos atveju, nors yra daugybė bedarbių, sutinkančių dirbti už nedidelį atlygį? Aš apie tai jau pasamprotavau.