Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: RaR
Data: 2011-02-07 16:14:51
Vis tiek negaliu suprasti nerimo šaltinio. Ar čia klausiantysis galvoja, kad jam gimstant į Lietuvėlę kažkas privežė pinigų, ir nuo to laiko visi viską tik pirko, niekas nieko nedirbo, dabar pinigai greitai pasibaigs ir visi numirs iš bado? Gal jis savo asmeninę patirtį priskiria visai valstybei - iki šiol rėmė tėvai, dabar nustojo, santaupos baigiasi ir nežino kaip toliau gyventi?