Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-08 17:24:36
30 mlrd/3 mln = 10 000

Baika. Galiu susimokėt nors šiandien už save ir savo vaikus.
Už kitus, te jų tėvai moka.
Dar argumentų bus iš tamstos?

"Jogaila"  parašė naujienų news:iiriv9$sk9$1@trimpas.omnitel.net...
- NE, Rusijai už "Moskwitch" buvo atsiskaityta mėsa, pienu, grūdais,
šileliais, taurais ir t.t. (mainų balansas)

p.s.
šiandien Lietuvai buvo suteikta teisė pirkti skolon (virš 30 milijardų) be
jokio balanso,atidirbinės, kaip atidirbinėjo tėvai/seneliai CCCP'ui,
jūsų dukros ir sūnūs..

- gal tave dar išpirks tavo vaikai..

:)