Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-18 17:56:35
Prašome nepainiot. Mechanizmas ne tas pat kas įsipareigojimas.
Mechanizmas yra būdas/metodas.
Įsipareigojimas yra parašas. Taigi klausimą pakartosiu,
kas ir ant ko pasirašė?

Ar Lietuva nori Euro klausimas slidus (kokisnorsministraspirmininkas nori,
tegu nori dar keturis kartus, jis nebūtinai autoritetas, dar ir savo galva
yra).
Bent minimaliai objektyviam atsakymui reikia referendumo.
Jo nebuvo, nėra ir niekas net nežada daryt.

Pvz. Aš euro nenoriu. Man lito užtenka pilnai. Iki pilnos laimės
trūksta tik laisvai svyruojančio kurso ir griežtesnės biudžeto politikos.
GBP ir Sorošo istorijos galite nepasakot - žinau ir pats. Lygiai kaip galiu
atsakyt - pasižiūrėkit į CHF, valstybė dar mažesnė už Lietuvą, o kaip
tvarkosi.

"RaR"  parašė naujienų news:ih486q$h02$1@trimpas.omnitel.net...
ERM-II mechanizmas. Įsipareigojusi, nes nori euro. Aš irgi jo noriu.