Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: RaR
Data: 2011-01-27 16:19:07
Taip, deja parama pristabdo ekonominį vystymąsi. Tuo pačiu plečiasi biurokratija ir toliau gadinami žmonės - dalis žmonių ir firmų pinigus ne uždirba, o "įsisavina" (sovietinis terminas būtų "sukombinuoja", tik tuo metu tas terminas iš esmės reiškė vagystę, "įsisavinimas" tuo nelaikomas). Taigi, mes šiek tiek panašūs į tas Afrikos valstybėles ne tik šviesoforo spalvų vėliava...

"labai slaptai" <labai.slaptai@pastas.lt> wrote in message news:ihrojo$gog$1@trimpas.omnitel.net...
- gražu.. turi poeto gyslelę..

taip pat tiesa, kad lengviau nedirbti ir importuoti (ką dabar ir daro
Lietuva),
gamintojas kažkiek numeta pinigų (kad pirktų) iš ES lėšų..
(asilų auginimo mėsai planas)

o bet tačiau - kur tai veda? akivaizdu, kad į savarankiškumo praradimą,
integraciją kaip teritorinės provincijos..

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:ihrn8q$emb$1@trimpas.omnitel.net...