Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: RaR
Data: 2011-01-18 12:40:12
Tai taip viskas ir vyksta - pirkėjas tave įvertina. Tik uždirbti daugiau aš galiu dviem būdais - arba daugiau dirbdamas, arba didindamas savo darbo našumą ir dirbdamas tiek pat. O gaudamas už tą darbą mažiau, aš daugiau neuždirbsiu. Kadangi laikas, kurį galiu skirti darbui, yra ribotas, vienintelis realus būdas praturtėti - kelti darbo našumą, t.y. per tą patį laiką uždirbti daugiau, t.y. siekti kad mano darbo jėga kainuotų brangiau. Todėl ir turtingesni yra tų šalių žmonės, kurių darbo našumas didesnis, t.y. kurių kvaklifikacija aukščiausia, t.y. kurių darbo jėga brangiausia. Jei pagrindinis tikslas yra siekti, kad šalyje darbo jėga būtų kuo pigesnė - turėsi pigią šalį, kurioje  žmonės dirb pigius žemos kvalifikacijos darbus.