Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: nu blyn
Data: 2011-01-18 14:06:54
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ih3ufk$d8$1@trimpas.omnitel.net...

> Dėl sumažėjusių pajamų importas sumažės, galima sutikti

> Nematau tiesioginio ryšio, atvirkščiai - mažesnis vartojimas, tebūnie
> didesne dalimi imorto sąskaita - mažesnis BVP.

O as matau, valgyt vistiek reikes, tik remsi ne lenku varguoli, o lietuviu
ukininka, perdirbeja, pardavejas musu maxima irgi lietuviu kapitalo. Tad
lietuviu ekonomikoje tavo litai atsiras sumoketi uz desra lietuviska.
Tolesnio punkto nekomentuosiu, nes pardavimai labiau nesumazes, o
persiskirstys, pirksi ne is lenkijos bet is musiskiu, kas tikrai pades musu
gamintojams susimoketi mokeschiu daugiau.