Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-09 11:41:24
Nei jie protingesni, nei kvailesni, jų elementariai
daugiau, o išsibarstymas toks pat.

Imam milijardą kinų, taikom Pareto dėsnį dukart ir gaunam,
kad labai protingų kinų 10 kart daugiau nei iš viso
Lietuvoje ypač optimistiškai skaičiuojant gyvena gyventojų.

Beje, kas tie kiniečiai? Dar neteko sutikti tokių...

"Jogaila"  parašė naujienų news:iithpn$61v$1@trimpas.omnitel.net...
- kiek man tenka bendrauti su "lietuviais",
tai jie netiki, kad negras protingesnis už jį,
kad rusas protingesnis ir kinietis protingesnis...

p.s.
paplitusi rasistinė nuostata (niekuo nepagrįsta),
apie savaiminę lietuvio aukščiausią vertę..

"bet_kas"