Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-17 17:00:36
> Nebutinai taip iseitu. Lietuviskos prekes gamintojas noretu nusipirkti
> uzsienietiska pirkini, tad savo lietuviska preke parduotu brangiau, kad
> galetu issikeisti i zlotus :)
> O juk ir dabar niekas netrukdo lietuviska preke parduoti pigiau, bet
> neparduoda.
Nee ne ne ir dar karta NE!!!
Jis parduodu tada dvi prekes - ir uz gauta pelna nusipriktu ko nori, o
kadangi turetu paklausa - tai parduotu ir 3, ir 4 ir 10 ir tukstancius
prekiu - is to galetu ipirkti 10 kart tiek.

> O be to, dar reik nepamirsti Maximos ir k.t. sudlobistu. Lito devalvacijos
> atveju jie pamate, kad lietuviskos prekes tarkim gerokai pigesnes, nei
> lenkiskos uzdetu savo milziniska antkaini ir kainos kaip visada
> susilygintu. Nes ju darbo stilius kaina kelti Maxima'liai, o gamintojui
> moketi minimaliai.

OK, tegul deda antkaini.  Visbvien eisim i maxima - kad ir kazkiek brangiua-
bet ne i Lenkija apsipirkti.

Kaip cia viskas paprastas, kaip 2x2=4.

Styra
P.S.Prasom dar visokiu argumentu pries mano teiginius, koleikas randyu visus
atsakymus tiek sau, tiek kitiems - o tai man patinka.