Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: RaR
Data: 2011-01-20 10:55:36
Nepyk, jei tonas ne itin malonus. Čia pastaba buvo apie aukso vertės virtualumą. Susiedamas kokią nustatai, tokia ir bus ta vertė pinigais. Jei pinigas susietas su auksu, aš ir neteigiau, kad jo vertė bus stabili kitų valiutų, NT, ar dar ko nors atžvilgiu.

"labai slaptai" <labai.slaptai@pastas.lt> wrote in message news:ih8snq$5df$1@trimpas.omnitel.net...
"RaR" <RaR@lt.lt>
> Čia tik noriu pabrėžti - kad pagrindinė pinigų funkcija - atsiskaitymo
> įrankis ir vertės matas, manipuliuojant jos kiekiu papildomos naudingos
> vertės nesukursi.

- iš esmės aš esu tavo pozicijos šalininkas, argi nesimato?

p.s.
pas mus dažnai taip, pjaunasi tą pačią poziciją palaikantys, nes nesigilina
ir neklauso ką jiems kas sako..