Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-18 11:37:03
> Tai vadinasi vyriausybė dar sugeba sudurti galus - išlaidas mažina, o
> trūkumą dar sugeba pasiskolinti.
 Ne ne ir dar karta NEEE!  Nesugeba SUDURTI uztatai ir SKOLINASI. 2x2=4 :)

> Rašiau, kad kažkiek pagerėtų eksporto įmonių savininkų gyvenimas (kuriam
> laikui) - pirmiausia dėlto, kad mažesne pelno dalimi reikėtų dalintis su
> savo darbuotojais. Apie klausimus, kodėl masiškai neišsiplėtė eksportas ir
> nepadaugėjo darbo vietų, nors yra pilna sutinkančių dirbti už pigiai, jau
> aptariau. Gali pats pabandyti pasamprotauti apie šį neatitikimą savo
> samprotavimų išvadoms. Svarsčiau ir apie tai, kodėl per 20 metų mes
> nužkariavome visų eksporto rinkų, nors didžiąją to laikotarpio dalį
> gaudavome mažesnius atlyginimus nei dabar. Gali pabandyti pasamprotauti ir
> [...]

Islipam is HomoSovietikus ir Bolshevizmo!!!  Tegul gereja savininku
gyvenimas, bet jei jie didina gamyba - priims papildomu darbuotuju ar kels
atlygoi esamiems.
Kodel gerbiamajam gaila, kad kazkas uzdirbs ir gyven geriau?  Man pvz gaila
tu, kurie nesugeba daugiau uzdirbt.

Styra